تایر

ساخت وبلاگ

امکانات وب

در کنترل وسیله نقلیه ایفا می کند. پس از آن، انتخاب و نگهداری تایر یکی از عوامل کلیدی برای عملکرد بهتر این عضو سیستم می باشد. یکی از موارد قابل توجه در مورد تایر، تایر لاستیکی است. برای نشان دادن این اصل، یک مثال ارائه می دهیم با ما همراه باشید.

 

آیا در هر گامی که می خواهید ، باید قدرت زانو خود را روی پای خود قرار دهید؟ البته، پزشکان بر این باورند که این نیرو به همان شیوه هماهنگ نیست. در مطالعات پزشکی شما باریک است یا چاق است در حالی که در حال حرکت یا پیاده روی است قسمت اعصاب ترین قسمت پا است که وزن خود را مانند ضربه گیر تحمل می کند و از آسیب به استخوان جلوگیری می کند. جالب است بدانید که همین امر برای مهندسان مکانیک در مورد تایر صادق است. با توجه به مطالعات صنعتی ، ترکیبی از باد و تایر در یک خودرو شبیه به پاشنه استخوانی و پا است.

 بنابراین ، تنها 5 درصد از وزن وسیله نقلیه بر روی تایر وارد می شود و 95 درصد باد در لاستیک و تایر است. به همین دلیل است که تکنسین های خودرو به پاشنه آشیل اشاره می کنند. آنها توصیه می کنند که ماشین خود را در بهترین حالت نگه دارید تا ماشین شما را امن نگه دارد و البته با ماشین شما هماهنگ باشد. مهمترین توصیه مکانیک در این زمینه کنترل ماهانه فشار تایر است. فشار با لاستیک ها به استانداردهای خاصی که سازندگان خودرو در کتابچه راهنمای خودرو می گویند، متناسب است. به طور معمول، فشار تایر و تایر برای هر ماشین نیز در کنار طرف راننده یا در عقب تنه قرار دارد. بر طبق نظر کارشناسان تایر ، فشار تایر خودروها از 30 تا 35 PSI است.

 

 

 

اگر فشار لاستیک های خودرو پایین تر از مقدار اعلام شده باشد، باعث لغزش یا جابجایی بیش از حد در ناحیه تماس با جاده خواهد شد و در نتیجه حرارت بیش از حد آن را افزایش می دهد. همین مشکل فشار شدید خیلی زیاد است اگر فشار تایر بیش از حد باشد، تماس تایر با جاده ناقص است، که علاوه بر کاهش عمر تایر، می تواند برای مسافران وسیله نقلیه خطرناک باشد. کارشناسان تایر توصیه می کنند که فشار باد را قبل از حرکت سواری با لاستیک های خنک تنظیم کنید. به طور معمول، پس از یک درایو طولانی ، گرما و فشار باد افزایش می یابد. بنابراین، اگر فشار تایر و تایر بیشتر از حداکثر توصیه شده باشد، هرگز آن را پایین نیاورید و بعد از خنک کردن فشار برنج را دوباره کنترل کنید. یکی دیگر از توصیه های طرفداران این است که تنظیم فشار بر روی وسیله نقلیه بر اساس آن انجام می شود حتی اگر انجام آن را برای وسیله نقلیه بسیار گران است.

برای تایر می توانید به فروشگاه تایر و لاستیک یوزپلنگ مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر باکارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی لاستیک یوزپلنگ تماس حاصل فرمایید.

تایر...
ما را در سایت تایر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا uztir03 بازدید : 285 تاريخ : دوشنبه 3 تير 1398 ساعت: 15:19